ریمل چشم یکی از محبوبترین ابزارهای آرایشی در میان خانمهاست. خانمها اصولا به دنبال راهی برای زیبایی چشمان خود هستند و بخصوص محصولی که زیبایی دوچندانی به چشمان آنها ببخشد. ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت مژهها را حجیمتر کرده و چشمها را زیباتر میکند. ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت سری Volume Act محصولی تخصصی و موثر در افزایش حجم مژهها است. این ریمل با دارا بودن برس حرفهای خود نمایی پر پشت و حجیم به مژهها میبخشد.
این ریمل ، مژهها را حجیمتر کرده و چشمان شما را زیباتر میکند و با تفکیک مژهها، باعث میشود که چشم بزرگتر بنظر برسد. ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت موجب تغذیه و محافظت از مژهها میگردد و همچنین از ایجاد، حساسیت، خارش و اشک چشم جلوگیری می نماید. جهت خرید ریمل نوت به لینک فوق در سایت دیجی داچی مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.
ویژگیها:
- افزایش سریع حجم مژهها
- حاوی آنتی اکسیدان
- حاوی ویتامین E
- جلوگیری از حساسیت و خارش چشم
- تغذیه و محافظ چشم
- دارای خاصیت آبرسانی به مژهها
- فاقد پارابن
- افزایش حالت پذیری مژهها
- مورد تایید متخصصان چشم
- دارای استاندارد وگان
نحوه استفاده:
از انتهاییترین قسمت مژهها شروع کرده و به سر مژهها امتداد دهید. قسمتهای بیرونی مژهها را بیشتر ریمل بزنید. فرچه ریمل را به هیچ وجه درون محفظه بالا و پایین نکنید، این کار باعث میشود تا هوا وارد ریمل شده و آن را بعد از مدتی خشک کند و غیر قابل استفاده شود. هنگام استفاده از ریمل آن را از ریشه به آرامی به سمت نوک مژهها بکشید اما مراقب باشید ریمل در نوک مژه حالت گلوله گلوله پیدا نکند.
حجم یا وزن | 16 میلی لیتر |
برند | نوت |
SPF | ندارد |
کشور مبدا برند | ترکیه |
صادر کننده مجوز | سازمان غذا و دارو |
نوع پوست | انواع پوست |
کارکرد | حجم دهنده |
بافت محصول | مایع |
ضد آب | خیر |
مشخصات برند نوت
برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتقشده از حیوانات در آن ها استفاده نشده است.
صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.