ارسال به تمام نقاط ایران

مرجوع کالا

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک پا به ‌پا یا مامور پست، بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره ‌شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت، مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود. در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

روند دریافت کالای مرجوعی در شیراز از سمت پیک پابه‌پا انجام می‌شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای پابه‌پا ارسال نماید. هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها می‌باشد، برعهده خود کاربر می‌باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی پابه‌پا موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه برگشت داده می‌شود‌.


انصراف از خرید و عودت کالا:

درخواست انصراف از خرید، فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، باید تمامی هدایا و ساشه‌ها به همراه محصول موردنظر مرجوع شود.


شرایط عودت وجه:

پس از بازگشت کالا به انبار پابه‌پا و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می‌شود‌ و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش‌دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند.


کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
شماره تماس: 09364645234
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پابه‌پا جداً، خودداری کنید.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید) .

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. در صورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا، از پست پیشتاز استفاده کنید.
اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با پابه‌پا تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 4359 3635 071 (پاسخگویی از ساعت 9 الی 17، شنبه تا چهار شنبه و پنج شنبه‌ها: ساعت 9:00 الی 13:00) تماس بگیرید.
  • پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب عنوان خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

مرجوع کالا

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک پا به ‌پا یا مامور پست، بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره ‌شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت، مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود. در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

روند دریافت کالای مرجوعی در شیراز از سمت پیک پابه‌پا انجام می‌شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای پابه‌پا ارسال نماید. هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها می‌باشد، برعهده خود کاربر می‌باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی پابه‌پا موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه برگشت داده می‌شود‌.


انصراف از خرید و عودت کالا:

درخواست انصراف از خرید، فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، باید تمامی هدایا و ساشه‌ها به همراه محصول موردنظر مرجوع شود.


شرایط عودت وجه:

پس از بازگشت کالا به انبار پابه‌پا و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می‌شود‌ و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش‌دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند.


کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
شماره تماس: 09364645234
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پابه‌پا جداً، خودداری کنید.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید) .

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. در صورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا، از پست پیشتاز استفاده کنید.
اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با پابه‌پا تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 4359 3635 071 (پاسخگویی از ساعت 9 الی 17، شنبه تا چهار شنبه و پنج شنبه‌ها: ساعت 9:00 الی 13:00) تماس بگیرید.
  • پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب عنوان خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

عضویت در خبرنامه ما تمام آخرین اطلاعات فروش ها و پیشنهادات را دریافت کنید.
محصولات پیشنهادی
کرم پودر پمپی دتوکس نوت کد 10
ریمل چهار کاره ریل لوک نوت
پنکیک چرب لومینوس سیلک نوت کد 03
سايه چشم چهار رنگ درامتیک شون کد E06
لیپ گلاس ويويد شاين کالیستا کد S36
سایه ابرو دوتایی کالیستا کد EB01
خط چشم نارنجی یوفوریا کالیستا
کرم آبرسان ضد چروک الارو مدل یوس هیدرا
سرم دور چشم آردن اکسپرتیج2
اسپری آکنه بدن سبو فارما
فلویید ضد آفتاب فاقد چربی وت فورس SPF 50 الارو
کرم دور چشم آنتی ایجینگ الارو
سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن2
لوسیون روشن کننده بدن پریم (پرایم)
فوم شوینده و روشن کننده پوست صورت آردن پیگمنتا
کرم ژل ضد چروک و مغذی پوست درماسیف2
لوسیون مرطوب کننده بدن اگزوپرو آردن اتوپیا 2
تونر پاک کننده پوست چرب سبوفارما
چشم پاک کن دوفازی مای
میسلار واتر آردن اکسپرتیج
کرم ضد چروک روز بالای ۲۵ سال ژنوبایوتیک
بالم شوینده بدن التیام بخش و لایه بردار پوست اگزوپرو آردن آتوپیا
مایع شوینده غیر صابونی Liquipain آردن سبوما مناسب پوست بدن چرب و دارای آکنه2
فوم شستشوی صورت ویتامین سی پلاس C+ نئودرم
سرم براق کننده موی سر حاوی روغن آرگان Axios Gold فولیکا
شامپو موخوره زیتون و انبه آردن هرباسنس
شامپو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم
شامپو فاقد سولفات موهای فر و مجعد الارو
شامپو تقویت کننده و حجم دهنده کافئین مکس فولیکا آر ایکس
کرم مو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم
کرم مو آکوالایت شون
شامپو ضد شوره مناسب مو و پوست سر چرب درماسیف
ژل موی سر تیوپی قوی گیاهی مای2
اوت لت