فلوئید کوچک کننده منافذ پوست سبوفارما از محصولات پوست چرب فارماسریز است. این محصول، منافذ باز پوست را کوچک و غیر قابل رویت می‌نماید و بطور چشمگیری سطح بافت پوست را یکدست و یکنواخت می‌سازد.
این فلویید سبو فارما سبک با جذب سریع، به واسطه اسید سالیسیلیک ترشح چربی پوست را تنظیم نموده و نواحی چرب و براق پوست صورت، به خصوص ناحیه معروف به منطقه T را مات می‌سازد. کمپلکس طبیعی لیفت کننده پوست موجود در این محصول، بافت پوست را یکدست نموده و قوام و درخشندگی آن را افزایش می‌دهد. جهت خرید فلویید کوچک کننده منافذ پوست سبوفارما از سایت دیجی داچی به لینک بالا در همین صفحه مراجعه کنید.


ویژگی ها:

  • کمک به رفع آکنه بدن (بازو، کمر، پشت و …)
  • التیام التهاب و قرمزی آکنه
  • پیشگیری از بروز آکنه در بدن
  • لایه بردار
  • رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه
  • مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه
  • فاقد پارابن
  • استفاده آسان و روزانه


نحوه استفاده:

صبح و شب بر روی پوست تمیز صورت به خصوص ناحیه T، پیشانی و چانه از فلوئید کوچک کننده منافذ پوست استفاده کنید.

حجم یا وزن 30 میلی لیتر
برند فارماسریز
SPF ندارد
کشور مبدا برند ایران
نوع محصول کوچک کننده منافذ پوست
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نوع پوست پوست چرب
نوع محفظه نگه دارنده پمپی
مواد تشکیل دهنده سالیسیلیک اسید، عصاره گل شبدر، کمپلکس گیاهی، نوترزان، روغن کالاندولا، نیاسینامید
نظرات دوستان

مشخصات برند فارماسریز

محصولات فارماسریز (PHARMA SERIES) با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در مدرن‌ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در کشور عزیزمان ایران و با استاندارهای جهانی متولد شد‌ه‌اند.

استانداردهای بین المللی مانند GMP و ISO 22716 تنها نمونه‌هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت آریان کیمیا تک و برند فارماسریز هستند. هدف برند فارماسریز حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف کنندگان است. برند فارماسریز سعی کرده است که با تولید محصولات تخصصی و تاییدیه از متخصصین و پزشکان پوست و مو، در راستای برآورده کردن نیازهای رو به تغییر جامعه در جهت ارتقای سلامت و زیبایی در جامعه ایران گام بردارد.

برند فارماسریز با دسته بندی محصولات خود در 4 دسته بهداشتی و مو به تمام اقشار جامعه توجه ویژه ای کرده است تا محصولات متناسب با نیاز خود را تهیه کنند.

سبوفارما

محصولات مخصوص پوست های چرب

سبوفارما زیر برند فارماسریز است که بهترین انتخاب برای پوست و موی چرب و مختلط شماست. محصولات سبوفارما سبک بوده و سرعت جذب بالایی دارند، باعث ایجاد جوش و آکنه نشده و چربی پوست را کنترل می‌کنند. سبو مافارما شامل شامپو متعادل کننده چربی مو سبوفارما ، شامپو ضدشوره سبوفارما موهای چرب ، کرم مرطوب کننده فاقد چربی رنگی سبوفارما ، کرم مرطوب کننده فاقد چربی بی رنگ سبوفارما ، اسپری آکنه بدن سبوفارما ، ژل شستشوی صورت پوست چرب سبوفارما ، فوم شستشوی صورت پوست چرب سبوفارما و فلویید کوچک کننده منافذ پوست سبوفارما و ... است.

اگزوفارما

محصولات مخصوص پوست های خشک و حساس

اگزوفارما آرامش پوست و موی نرمال، خشک تا بسیار خشک شما است. این محصولات با استفاده از دانش روز و شناخت ناشی از تجربه عمیق برند فارماسریز ، رطوبت مورد نیاز پوست شما را تأمین و لطافت و سلامتی را به آن هدیه می‌کنند. اگزوفارما ، شامل کرم دست اگزوفارما ، کرم مرطوب کننده اینتنسیو H اگزوفارما ، پماد اگزما اگزوفارما ، کرم ناخن اگزوفارما ، بالم لب اگزوفارما ، رولان دئودورانت فاقد آلومینیوم مردانه اگزوفارما ، رولان دئودورانت فاقد آلومینیوم زنانه اگزوفارما ، فوم شستشوی صورت پوست خشک اگزوفارما ، شامپو ضدشوره اگزوفارما موی خشک ، شامپو پوست سر خشک و دارای خارش اگزوفارما و… است.

نووفارما

محصولات جوان کننده پوست

نووفارما عصاره جوانی را به شما با استفاده از دانش و تجربه بی‌نظیر برند فارماسریز هدیه می‌کند. محصولات نووفارما به طور تخصصی کلاژن سازی را افزایش داده و زیبایی شما را همیشگی می‌کنند. همچنین موهای شما را تغذیه و دوباره جوان می‌کنند. نووفارما محصولات شامپو ضدشوره نووفارما موهای نرمال ، شامپو ضد ریزش نووفارما ، کرم لایه بردار جوان کننده %10AHA نووفارما و… را شامل می‌شود.

ملافارما

محصولات روشن کننده پوست

ملافارما روشنی ‌و لطافت پوست و موی شما را در سایه تجربه و دانش برند فارماسریز رقم می‌زند. محصولات ملافارما با بهره‌گیری از ویتامین‌ها و مواد مغذی، پوست و موی شما را درخشان، شفاف و سالم می‌کنند. ملافارما شامل محصولاتی از قبیل کرم ژل روشن کننده حاوی ویتامین C ملافارما ، کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی و… می‌شود.

اهداف و ماموریت برند فارماسریز :

  • هدف اصلی فارماسریز جلب رضایت مشتریان از طریق ارتقا سطح سلامت و بهداشت جامعه با ارائه محصولات باکیفیت عالی و مستمر
  • ایجاد رابطه تنگاتنگ و عمیق با مشتریان
  • درک نیازها و خواسته‌های زمان حال و آینده مشتریان
  • افزایش آگاهی مشتریان در زمینه استفاده از محصولات سلامت
  • افزایش سبد کالاهای با کیفیت از طریق تحقیقات بازار و اخذ نظرات با ارزش پزشکان و متخصصین در حوزه سلامت پوست و مو