احتمالا شما به دنبال رژلبی هستید که پوست لبتان را بصورت کامل پوشش دهد و بافتی نرم و یکدست داشته باشد، ما به شما رژلب مایع مات و آبرسان نوت را پیشنهاد می‌کنیم. رژ لب مایع مات نوت محصولی منحصربه‌فرد با ماندگاری بالا و پوششی مات جهت ایجاد نمایی مات و با دوام بر روی لب‌ها است. رژلب مایع مات و آبرسان نوت دارای فرمولاسیون مغذی شامل روغن ماکادمیا و ویتامین E است که این مواد با تنظیم رطوبت پوست لب‌ها و آبرسانی به لب‌‌ها موجب جلوگیری از خشکی و ترک پوست لب می‌شود.

رژ لب مایع مات و آبرسان نوت موجب فرم‌دهی و برجسته‌سازی لب و خطوط لب می‌گردد و همچنین پوست لب را در مقابل رادیکال‌های آزاد مضر محافظت می‌نماید.‬ جهت خرید رژلب نوت به لینک فوق در سایت دیجی داچی مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.


ویژگی‌ها:

  • دوام طولانی مدت برروی پوست لب
  • پوشش‌دهی عالی
  • دارای خواص ضد پیری، بازسازی سلول‌های پوست ، کمک به نرمی و شادابی لب
  • برجسته کننده لب
  • حاوی روغن ماکادمیا و ویتامین E
  • مرطوب‌کنندگی بسیار قوی
  • محافظ کننده پوست لب در برابر رادیکال‌های آزاد
  • دارای استاندارد وگان
  • دارای بافت نرم و کرمی با رایحه‌ ملایم
  • فاقد پارابن
  • مورد تایید متخصصین پوست
  • مورد تایید آزمایشات درماتولوژی
  • مات کننده لب‌ ها


نحوه استفاده:

رژلب را از وسط لب بالایی شروع به کشیدن کنید و تا گوشه‌های لب امتداد دهید. این کار را برای لب پایین نیز به همین منوال انجام دهید.

حجم یا وزن 6 میلی لیتر
برند نوت
SPF ندارد
کشور مبدا برند ترکیه
نوع محصول رژلب مایع
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نوع پوست انواع پوست
شماره رنگ 413
بافت محصول مایع
مواد تشکیل دهنده روغن ماکادمیا و ویتامین E
نظرات دوستان

مشخصات برند نوت

برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتق‌شده از حیوانات در آن ها استفاده نشده ‌است.

صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.