برای افرادی که مژههایشان نازک و یا با حجم کم و فواصل زیاد است، ریمل وان تاچ نوت گزینه ایده آل هستند که مژه ها را پرپشت و حجیم نشان می دهند. ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت یکی از ریمل های نوت است که با بافت کرمی خود به طور سخاوتمندانه حتی کوتاهترین مژهها را با تنها یک بار استفاده، مشکی، ضخیم و بلند میکند. فرچه فیبریِ ساعت شنی شکل آن به ویژه برای لیفت و حالت دهی مژهها بدون هیچگونه تجمع و گلوله شدن طراحی شده است.ریمل وان تاچ علاوه بر ترکیبات موثر برای حالت دهی مژه ها با روغن کرچک و عصاره درخت چای غنی شده است که به تقویت مژهها کمک میکند.
عصاره درخت چای با خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده خود، مانع از ایجاد حساسیت در نواحی حساس چشم شما میشود.ریمل نوت به دلیل داشتن عصاره درخت چای برای بلند و ضخیم کردن موها مناسب بوده و به رفع ریزش مو و تغذیه مژهها نیز کمک میکند.
روغن کرچک موجود در این محصول جدید برند نوت نیز با خواص ضدالتهابی خود به محافظت از مژهها کمک میکند، زیرا عفونتهای پوستی میتواند یک عامل اصلی در ریزش موها باشد.
ویژگی ها:
- حجم دهنده، ضخیم کننده مژه
- بلند کننده، لیفت و حالت دهنده مژه
- فرچه فیبری ساعت شنی شکل
- دارای افکت 3D
- حاوی عصاره درخت چای و روغن کرچک
- مغذی، تقویت کننده
- جلوگیری از ریزش مژه ها
روش مصرف:
با استفاده از فرچه این ریمل نوت مژهها را به سمت بالا حالت داده و اجازه دهید تا مواد روی مژه خشک شود. برای حالت دهی بهتر به مژهها، به خصوص اگر مژههای صاف و بدون حالت دارید، میتوانید ابتدا از فرمژه کمک بگیرید.برای ایجاد حجم بیشتر باید حداقل دو لایه از آن روی مژهها بزنید.
حجم یا وزن | 10 میلی لیتر |
برند | نوت |
SPF | ندارد |
کشور مبدا برند | ترکیه |
صادر کننده مجوز | سازمان غذا و دارو |
نوع پوست | انواع پوست |
کارکرد | حجم دهنده |
بافت محصول | کرمی |
ضد آب | خیر |
مشخصات برند نوت
برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتقشده از حیوانات در آن ها استفاده نشده است.
صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.